شرکت مشارکت در ساخت زرین اشرفیه شیراز

متفاوت ترین نوع خدمات مشارکت در ساخت در شیراز را از ما بخواهید

آدرس:

شیراز- فرهنگ شهر -کوچه 28 طبقه 2 واحد 3

تماس:

07136335028
09179637003

constr

مالک هستم

مالکین محترم فرم زیر را پر نمایید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما در تماس باشند
نام
آدرس ملک(Required)

سازنده هستم

مهندسین گرامی : جهت تماس کارشناسان ما با شما لطفا فرم زیر را پر و رزومه خود را ارسال نمایید
نام
Max. file size: 100 MB.

مشارکت در ساخت چیست؟

امروزه با توجه به نظام اقتصادی نسبت به نقدینگی و تامین مالی یک سری از مالکین که ملکه های گنگی جهت ساخت آن را دارند دچار یک سری از مشکلات مالی پروژه و اجرای پروژه می شوند و از همه مهمتر با توجه به تخصصی بودن و فنی بودن اجرای پروژه و تجربه کافی نسبت به ساخت ساختمان مشارکت در ساخت می توان بهترین گزینه باشد مالک با مراجعه به دفاتر مشارکت در ساخت مطمئن و دارای اعتبار و با تحقیقات انجام شده میتواند ملک خود را جهت مشارکت در ساخت خط با سازنده مطمئن و کاربلد این حوزه قرارداد مشارکت نوشته طبق اصول جزئیات حقوقی از زمان قرارداد تا اتمام پروژه و سرور سند های واحدهای آتی تمامی هزینه ها را بر عهده سازنده باشد و در زمان تحویل طبق متریال ذکر شده در روز قرارداد واحدهای خود را تحویل بگیرد

مزایای مشارکت در ساخت چیست؟

مزایای مشارکت در ساخت قرارداد کامل و جامع و به صورت قطعی نوشته شده و هرگونه نوسان قیمت مصالح و غیره تاثیری در شرایط قرارداد نخواهد داشت تبدیل شدن خانه کلنگی به آپارتمان های نوساز ز ارزش افزوده ملک خود آپارتمان های سلو ساز و تبدیل به احسن استحکام بنا در نتیجه نوسازی اجرا کردن امکانات رفاهی به روز تامین اسکان مالک از ابتدا تا انتهای پروژه نکاتی که در قرارداد باید بیشتر مورد توجه مالکین باشد استعلام از مالکین قبلی سازنده قرارداد مشارکت در ساخت با آنها داشته است.

بازدید از نمونه کارهای قبلی سازنده و سبک و سیاق کاریشان در صد قرارداد مشارکت در ساخت طبق آورده طرفین محاسبه می شود تقسیم طبقات به صورت یک در میان و بعضی از طبقات به صورت مشترک مدت زمان ها پروانه ساخت اجرای پروژه پایان کار و صدور سند ها انتقال دانگ به طرف دوم سازنده نسبت به پیشرفت مراحل اجرایی ساختمان
چک ضمانت جهت حسن انجام کار طرف دوم سازنده مبارزه حق فسخ حق پیش فروش حق وام و غیره چه نسبت به حقوقی بودن یک سری از ماده ها و تبصره ها و جزئیات آن و با توجه به اینکه هر ملک با شرایط متفاوت بوده طبق ماده ۱۰ قانون مدنی پیشنهاد ما با وکیل خود یا وکیل شرکت در ارتباط باشید.

احراز هویت سازنده این مورد میشه گفت مثل موارد و بندهای دیگر مشارکت در ساخت مهم میباشد که مالکین با توجه به ملک خود و حاصل تلاش یک عمر زحمت خود به دنبال سازنده معتمد و باتجربه و دارای.
استعلام از مالکین قبلی که سازنده قرارداد مشارکت با آنها نوشته بازدید از نمونه کارهای قبلی استعلام از پرینت حساب و گردش حساب تجربه کاری و سابقه کاری رو باید مد نظر داشت
تهیه لیست متریال لیست متریال مثل دیگر موارد بسیار مهم است که در ابتدای قرارداد باید بهش پرداخت متریال و مصالح مصرفی هر منطقه یک عروس خاص خود را دارد که با جزئیات کامل باید بهش توجه کرد و پیوسته قرارداد اصلی نمود.
جهت اطلاع از ملک های مشارکت در ساخت در مناطق ۱۱ گانه شیراز جهت ساخت سازندگان و در صورت خواستن هرکدام از ملک ها با کارشناسان ما در ارتباط باشید مالک محترم جهت ساخت ملک خود به صورت مشارکت در ساخت و اطلاع از نحوه کاری ما و درصد ملک خود نسبت به مشخصات قید شده فرم زیر را پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید و یا با شماره های قید شده با ما در ارتباط باشید
چشم انداز این شرکت که در حوزه کاری خود به صورت تخصصی با ۱۲ سال سابقه درخشان هستند در خصوص مشارکت در ساخت توانسته باب سریع امن و قابل اعتماد در خدمت مشتریان گرامی می باشد و با داشتن و کسب کردن اعتبار و شناخته شدن و عقد قرارداد های متعددی که در این سال ها با موفقیت با کمک و لطف خدای بزرگ و بلند مرتبه داشته است این شرکت هدف و رسالت و اولویت خود را بر این قرار داده که این شرایط گذشته را حفظ کند

سالیان سال این اعتبار و تعهد را به روز و عالی تر و بی نقص تر بین مالکان و صاحب نظران و مهندسان این حوزه داشته باشد. و با احداث چندین شعبه در کلانشهر شیراز و تهران فعالیت خود را اصولی تر و صادقانه تر و از همه مهمتر نماد تجاری زرین اشرفیه را برندی مطمئن طبق اصول و ضوابط جمهوری اسلامی ایران داشته و به فعالیت خود ادامه دهد تا در کشورمان ایران رسالت خود را حفظ کرده و تعهد بین مالکین و مهندسان ایجاد کند و از ساخت ملک های مشارکت در ساخت خود از بهترین مصالح مصرفی و اصولی ترین و مقاوم ترین ساختمان ها طبق قوانین و ضوابط شهرداری استفاده کند

مشارکت در ساخت در شیراز

یکی از قراردادهای ساخت و سازی که در تمامی پروژه‌های مسکونی تجاری و یا… می‌توان آن را اجرا کرد، مشارکت در ساخت است و ما می‌خواهیم به موضوع مشارکت در ساخت شیراز اشاره کنیم و به این موضوع اشاره کنیم که این قرارداد یکی از مهم‌ترین قراردادهای کاری به شمار می‌رود که نیاز است اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید. اما در نهایت نیز به این موضوع اشاره می‌کنیم که شما چگونه می‌توانید بهترین شرکت برای مشارکت در ساخت را پیدا کنید.

در بسیاری از مواقع شرایطی به وجود می‌آید که یک فرد ممکن است که قطعه زمین یا ساختمانی در اختیار داشته باشد و قصد داشته باشد آن را به یک واحد مسکونی تجاری یا یک بنایی تبدیل کند که برای آن نیاز به سرمایه کافی داشته باشد. در چنین شرایطی، زمانی که افراد تنها قطعه زمین یا ساختمانی را در اختیار دارند و سرمایه کافی را برای این کار را ندارند به سمت شرکت‌هایی که اقدام به مشارکت در ساخت می‌کنند روی می‌آورند و این شرکت‌ها با استفاده از سرمایه‌ای که در اختیار دارند قراردادی با صاحب زمین امضا می‌کنند که تمامی فرایند انجام کار را به عهده می‌گیرند و چنین بنایی را می‌سازند. همان‌گونه که می‌دانید در هنگام اجرای چنین قراردادی بخشی از سودی که از این کار به دست می‌آید به شرکت سازنده تعلق می‌گیرد و اینکه در قرارداد تمامی مواردی که گفته می‌شود ذکر خواهد شد.

مشارکت در ساخت در شیراز چه شرایطی دارد؟

نکات بسیار زیادی در هنگام عقد قرارداد مشارکت در ساخت وجود دارد و حتماً باید آن‌ها را به دقت بررسی کنید، نکاتی مانند محاسبه درصد سود و میزان مشارکت هر یک از طرفین از جمله نکات مهمی است که در قرارداد باید طبق تغییرات قیمت مسکن و نرخ تورم مشخص شود و اینکه هزینه‌هایی که برای این کار در نظر گرفته می‌شود، با توجه به شهر و منطقه‌های مختلفی که وجود دارد، می‌تواند متفاوت باشد و به همین دلیل است که تمامی هزینه‌هایی که صورت می‌گیرند با توجه به قیمت هر متر مربع آپارتمان نوساز با توجه به قیمت آن منطقه یا شهر باید محاسبه شود.

در کنار این‌ها شرایط دیگری نیز وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید. در بسیاری از پروژه‌ها سهم پیمانکار و مالک به شکل درصدی محاسبه می‌شود و معمولاً از میانه ۵۰ درصد آن را تعیین می‌کنند اما ممکن است در برخی پروژه‌ها شرایط این‌گونه نباشد و مالک و یا پیمانکار درصد‌های متفاوت‌تری را داشته باشد. این نکات با توجه به نوع قراردادی که ثبت می‌شود، می‌تواند متغیر باشد اما روال معمول به این شکل است. در واقع می‌توان گفت که میزان درصد بهره‌مندی هر کدام از طرفین بستگی به شرایطی دارد که خود آن‌ها در قرارداد تعیین می‌کنند و نمی‌توان درصد دقیقی را از آن نام برد.

همان‌گونه که در بالا اشاره کردیم شرایط بسیار زیادی وجود دارد که باید آن‌ها را بررسی کنید و ما تنها به برخی از آن‌ها اشاره کردیم و شما می‌توانید برای اینکه اطلاعات دقیق و کاملی را در این زمینه به دست آورید، با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی تماس بگیرید تا آن‌ها تمامی راهنمایی‌های لازم را برای شما انجام دهند. اگر با این کارشناسان در ارتباط باشید می‌توانید تمامی شرایط و موضوعاتی که پیرامون این مورد وجود دارد را به دقت مورد بررسی قرار دهید و در نهایت بتوانید بهترین شرکت را برای مشارکت در ساخت انتخاب کنید اما نکاتی نیز وجود دارد که باید در هنگام انتخاب بهترین شرکت آن‌ها را در نظر بگیرید.

چگونه بهترین شرکت مشارکت در ساخت در شیراز را پیدا کنیم؟

زمانی که به دنبال بهترین شرکت مشارکت در ساخت هستید باید ابتدا به این نکته دقت کنید که این مجموعه‌ای که قصد فعالیت با آن‌ها را دارید چقدر در این زمینه سابقه دارند و آن‌ها تاکنون چه پروژه‌هایی را انجام دادند و مطمئناً با بررسی‌هایی که انجام می‌دهید متوجه خواهید شد که میزان توانایی آن‌ها در چه حد و اندازه‌ای است. در قدم بعدی شما باید به این نکته دقت کنید که آیا شرکتی که برای مشارکت در ساخت انتخاب می‌کنید پشتوانه مالی کافی برای انجام این پروژه را دارد یا خیر. مطمئناً پشتوانه مالی تاثیر بسیار زیادی روی روند ساخت دارد و زمانی که شرکتی پشتوانه مالی قابل قبولی را داشته باشد می‌تواند بدون مشکل تمامی روند انجام پروژه را طبق برنامه‌ریزی‌ها انجام دهد و مشکلی بابت تهیه مصالح ساختمانی یا هر وسیله و یا اجزای دیگری نداشته باشد.

یکی دیگر از نکات مهمی که برخی به آن توجه نمی‌کنند این است که زمانی که قصد دارید یک شرکت مشارکت در ساخت در شیراز را انتخاب کنید حتماً به پروژه‌هایی که قبلا انجام داده‌اند سر بزنید و به دقت آن‌ها را بررسی کنید.

یکی از بهترین شیوه‌هایی که می‌توانید مطمئن شوید که کیفیت ساخت بنا‌هایی که توسط این مجموعه انجام شده، چگونه است و همچنین تعهد انجام کار و بسیاری از عوامل دیگر را به سادگی و با چنین کاری می‌توانید بسنجید. در بسیاری از شرایط افراد از مالکان قبلی پروژه‌هایی که توسط این شرکت‌ها انجام شده‌اند، سوالاتی را در این زمینه می‌پرسند و به طور کامل مطمئن می‌شوند که بهترین شرکت را انتخاب کردند. تعهد در انجام کار و دقت به این موضوع که همه چیز طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته، انجام شود از جمله نکات مهم دیگری است که اگر این مجموعه به درستی بتواند چنین ویژگی‌هایی را داشته باشد، مطمئناً می‌توان آن را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های فعال در این زمینه معرفی کرد.

ولی اگر شما نیز قصد دارید از یک شرکت مشارکت در ساخت در شیراز بهره ببرید تا بتوانید بنایی را بسازید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم و خدماتی را در اختیارتان قرار دهیم که بتوانید به بهترین شکل ممکن چنین فرآیندی را انجام دهید. کافی است از طریق راه‌های ارتباطی که در اختیارتان قرار گرفته با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید تا آن‌ها به شما کمک کنند که بهترین شیوه را در پیش بگیرید. ما در مجموعه خود کارشناسان با تجربه‌ای داریم که سال‌های زیادی است در این زمینه فعالیت می‌کنند و به عنوان افرادی با تجربه و با مهارت کافی می‌توانند به عنوان راهنما‌های بسیار خوبی برای شما در نظر گرفته شوند.

معرفی شرکت مشارکت در ساخت زرین اشرفیه

شرکت زرین اشرفیه با 11 سال سابقه در حوزه مشارکت در ساخت در شیراز ، تمام مواردی که از قبیل احراز هویت سازنده چه مالی و کننده بودن کار به عقد قرارداد های کامل و جامع ، رسمی و محضری ، زیر نظر وکلای این شرکت در خدمت شما صاحب نظران افتخار دارد انجام وظیفه کند.

جمع بندی

ما سعی کردیم تا همه چیز در مورد مشارکت در ساخت در شیراز را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات بسیار خوب و جامعی را در اختیار شما قرار دهیم. حال می‌توانید برای بهره‌مندی از خدماتی که ما در اختیارتان قرار می‌دهیم با کارشناسان ما در بخش پشتیبانی ارتباط برقرار کنید. همان‌طور که اشاره کردیم این کارشناسان، با تجربه‌ای که دارند می‌توانند به شما کمک کنند که بهترین شیوه را در پیش بگیرید و تمامی مراحل مشارکت در ساخت را به دقت مورد بررسی قرار دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست